Хто тут?

17 вересня 2012 р.

Вертаюсь в свій скраб-світ)

Всім привіт)
Ціле літо я не займалась скрабом, за цей час появилось багато ідей які хочу втілити в життя.)
Знаю що багато цікавих ваших робіт, за цей час я пропустила)
Але за це літо ....в мене появилась можливість додаткового доходу, який можливо з часом стане основним. Також літом я визначалась з цілями на майбутнє...деякі вже визначені, деякі ще в процесі))) Головне точно вирішити і цілеспрямовано йти до мети. 

 Тепер покажу вам конверт для грошей який я зробила за 15-20хв.)




                                         
                                        Хочу вам всім побажати здійснення ваших мрій.))
P.S. Ще забула ....дякую що ви залишились зі мною після моєї довгої відсутності))

3 коментарі:

  1. З поверненням!!!! Симпатичний конвертик!
    Мілочка, спробуй зробити автокорекцію кольорів, фото має стати яскравішим і світлішим.

    ВідповістиВидалити
  2. Очень мило и солнечно вышло!

    ВідповістиВидалити