Хто тут?

11 червня 2012 р.

Про себе + розіграш цукерочки)

Ще раз привіт)
Отже я розіграла цукерочку!!!!))
Але спочатку покажу декілька фото
Я отримала посилочку від 

Дуже дякую) Вже книжку почала читати, як прочитаю чекайте розіграш)))

Це я з коханим жарила шашличок )))
Дуже люблю.......

Як я вже писала в мене було День Народження!! А саме 7 червня)
Тому 4 дні я святкувала ))))))
Це мене мій колектив привітав)


Ось так показала вам трошки свого життя)

Ну і тепер розіграш!!!!!
Так як я вчасно не встигла розіграти цукерку, я вирішила зробити це прямо на робочому місці)
 Учасників у  мене було  13 ( доречі число 13 мене останні 3 місяці просто супроводжує, просто якась магія. То 13 числа щось сталося, то я пишу коментар і він 13-тий по рахунку,  то ще щось рахую і знов 13 і тепер і учасників в мене 13) Це вже навіть не випадковість. 

Я роздрукувала учасників і вирізала.....
Потім всі склала.....

гарненько перемішала і 
переможницею
стала...........
.........................

Вітаю!!!! 
Чекаю твій адрес на пошту migxx@rambler.ru
Всім учасника дуже дякую за участь!! У всіх побувала в гостях, ви такі молодчинки))
А ще я отримала нагороду від Risya
за що дуже дякую.
І по правилах потрібно нагородити нею 10 людей))
Але я хочу нагородити нею всіх учасників цукерочки, тож забирайте )
Здається все)) Всім дякую якщо прочитали до кінця)


2 коментарі:

  1. Число 13 для меня в начале моей скраповой жизни, тоже было не последним. Два мои первых приза я получила, участвуя в заданиях под этим номером))) Поздравляю победителя)

    ВідповістиВидалити
  2. УРРЯ)))) спасибо за розыгрыш))) ТАК ПРИЯТНО ПОЛУЧАТЬ ПОДАРКИ)) заглядывай ко мне)) на чашечку кофе)) буду рада))

    ВідповістиВидалити