Хто тут?

28 березня 2012 р.

Куди поділось натхнення...

Давненько я нічого не писала тут, розкажу по порядку. На вихідних забрала замовлення у якому були надироколені листочки, метелики і тиснений папір ( так як я ще  немаю своїх дироколів, то вирішила купити ). Півдня потім тішилась але якихось конкретних ідей в голову не проходило. Тому я вирішила робити листівки за скетчем. Ну вот вчора нарешті сіла і почала думати, як то все має виглядати.
Получилось дві листівки, якщо чесно не дуже ними задоволена, але намучилась аж 3 години. Зранку вирішила сфотографувати і викласти, але у фотоапараті сіли батарейки...((( Коротше , не мій якийсь тиждень.......
Р.S. У моїх племінників 8 квітня ДН ( 4 рочки :) вони в мене двойнята) , тому я вирішила їм підготовити скрап сторінку, але я ще ні разу такого не робила) Цікаво що з того вийде)))) 

Немає коментарів:

Дописати коментар